EGB community
Advertisement

Már az Új Köztársaság korai éveiben is hírszerzőként szolgált, még a Yuuzhan Vong háború előtt jóval kezdte a karrierjét. A sötét bőrű humán nő végül egyre magasabbra jutott a hierarchiában, és Daala idején már a Szövetségi Biztonsági Szolgálat vezetője volt. Miután hírszerző szervei nem voltak érintettek Daala összeesküvésében, a kontinuitás érdekében Leia Organa Solo politikai szintre léptette és megtette hírszerzésért felelős szenátusi megbízottnak. Gron Marrabb és köre szövetségesének számított, de szakmailag is elismert volt. Ennek ellenére a vezetése alatt a hírszerző szolgálatokat sorra vezették meg a vostroyai és cosrai machinációk, végül Aweris kapcsán csúcsosodott ki a felelőssége. Ennek ellenére nem támogatta a Köztársaság megmentésére irányuló, G'Silt hatalomra juttató hírszerzési-politikai összeesküvést, bár sok mindenről tudomása volt az Archoz és Zwerth szenátorhoz fűződő szakmai és magánkapcsolatai révén. Sőt, nem sokkal eltávolítása után a Holdo-féle szélsőséges feministák táborába keveredve azzal fenyegetőzött, hogy felfedi a politikai egyezség hátterét a nyilvánosságnak. Ezt már nem tehette meg, mert egy fejvadász meggyilkolta.

BKalenda.jpg

Advertisement