EGB community
Advertisement

Az "Arc", a birodalmi idők híres gyermek-holoszínésze Lázadó karrierjét a Zsiványkommandó tagjaként kezdte, majd megalapította az abból kinövő, titkos és űrbeli műveletekre egyaránt specializált Lidércek kommandóját. E minőségében számos titkos bevetésen támogatta az Új Köztársaság harcát a Birodalom maradványai ellen, de a Yuuzhan Vong háború alatt is aktív maradt, a Hírszerzés második emberének nőtte ki magát Belindi Kalenda után. Organa Solo kormányában, miután volt felettese átült a funkció politikai felügyeletét gyakorló szenátusi megbízotti székbe, hivatalosan is kinevezték a titkosszolgálatok fegyvernemi parancsnokának. Ebben a minőségben ugyan nem tudta megakadályozni Vostroya és az EGB felemelkedését, valamint az awerisi ütközettel kapcsolatos nem kívánt fordulatokat, de proaktív politikája, a Lu'uthor-féle kiugrásban való érintettsége és a politikai elittel ápolt sokrétű, sokpárti kapcsolatai lehetővé tették, hogy átmentse a hatalmát a G'Sil kormányba. Sőt, kulcsszerepet játszott a G'Sil-féle nagykoalíciót alkotó politikai pártok és a Hírszerzéstől független magánszervezetek, mint Abren Zwerth hálózata, vagy a Noel Naberrie és Wynn Dorvan neve alatt futó, titkos Peregrine-hálózat egységes, titkos együttműködésbe szervezésében. Színészi képességeit kamatoztatva saját maga lemondását követően Borath Maddeus néven továbbra is irányítja a Köztársaság hírszerzését és titkosszolgálatait.

GLoran.jpg

Advertisement